tylko wilki znają drogę do raju

Stań się jednym z nas, stań się wilkiem!

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Przenosimy się na www.e-wolf.4ra.p zapraszam :)

#1 2015-05-09 12:56:43

Nighti
Admin
Skąd: Z zniszczonego swiata ludzi
Dołączył: 2015-05-06
Liczba postów: 193
zgoda naśmierć: nie
zgoda na rany: tak
zgoda na choroby: tak
życie: 100
orientacja: hetero
multiikona: Najk,Rock
wiek: nieśmiertelna
ostrzeżenia: 1
bany: 0
wygląd: czarna wadera i czerwone znaki
miejsca: jest wszędzie i nigdzie
WWW
Windows XPFirefox 37.0

Rangi

Administrator- nadzoruje pracy powierzonych systemów, zarządza kontami i uprawnieniami użytkowników, konfiguruje systemy, instalowanie i aktualizowanie oprogramowania, dbanie o bezpieczeństwo systemu i danych w systemach, nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości, asystowanie i współpraca z zewnętrznymi specjalistami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych, dbanie o porządek.Jest tylko jeden na całe forum.Jego prawą ręką jest dwoje junior adminów

Junior Admin-Jest prawie tym samym co Administrator,jednak nie może niczego postanawiać sam.Słowa Administratora są dla niego takie same jak dla innych użytkowników.Osoba wciąż musi przestrzegać regulaminu.Dwóch na forum

Moderator-Czterech na forum.Zazwyczaj posiadająca dostęp do narzędzi technicznych, zarządzania treścią oraz kontami uczestników na poziomie wyższym niż zwykli uczestnicy. Celem moderacji jest zapobieganie trollowaniu,zapewnieniu, że wpisy nie będą powodować kłótni i rozstrzyganie sporów między użytkownikami. Moderatorzy dbają o przestrzeganie zasad regulaminu, a czasami również o czystość języka polskiego używanego w dyskusji poprzez zwracanie uwagi lub poprawianie błędów ortograficznych.

Legenda-postać pochodząca z Wolweslive orginal.Ma wielki wpływ na zmiany w forum i dużo łatwiej jest mu zdobyć rangę.Całe jego życie jest w krainie dużo prostsze.Na miesiąc płaci 3 kości a nie 5

Agent-postać,która otrzymuję tajemniczą misję.Może na niej zginąć,zależy od planów Administratora i Junior Adminów

Mistrz Gry-doświadczona postać,zazwyczaj z dużą ilością postów,które z resztą nie należą do najkrótszych

Zabójca- tzw.Kat,zabija na rozkazy alph,betch,moderatorów,Junior Adminów i Administracji

ASASYN
MORDERCA
SKRYTOBÓJCA
NAPASTNIK
ZAMACHOWIEC

Młode [50HP | 0 postów | ∞/na stado] - Młody osobnik w stadzie.

Dojrzewający [90HP | 0 postów | ∞/na stado] - Dojrzewający osobnik w stadzie.

Dorosły [100HP | 0 postów | ∞/na stado] - Dorosły osobnik w stadzie, nie pełniący żadnej, konkretnej funkcji.

Doświadczony wilk[150HP | 100 postów | ∞/na stado] - Wilk,  który świadczy od dłuższego czasu wzorowe usługi swej watasze jak i krainie. Nie musi być on stary aby wykazywać się doświadczeniem, krótko mówiąc - o wszystkim decydują nabite posty.

Wygnaniec [100HP | x postów | ∞/na stado] - Osobnik, który z powodu swych przewinień wyrzucony został w Watahy. Cóż, może nie tyle po prostu wyrzucony, co skazany na kompletne osamotnienie.

Wojownik [100HP | 150 postów | ∞/na stado] - Silny osobnik, który świata bez wojaczki nie widzi. Jego dusza jest przepełniona rządzą walk i zaciekłości, do tego nie brzydzi się on widoku krwi, a tym bardziej krwawych walk. Mimo wszystko jest on inteligentny, a często nawet sprytny!

WOJ
ZBROJNY
NAJEMNIK

Szpieg [100HP | 150 postów | ∞/na stado] - Osobnik ten specjalizuje się w skradaniu się w cieniach, przemykaniu niezauważonym pomiędzy wrogami, infiltracji, torturowaniu i katowaniu złapanych nieprzyjaciół - a wszystko to, aby zdobyć potrzebne informacje, interesujące dane dla Dowództwa swego Stada; wyciągnąć odpowiednie wiadomości z opierających się, upartych umysłów i dostarczyć je władzy stada. Donosi on o wszystkim tym, co zdarzyło się ważnego, ciekawego w całej Krainie, jak również - na rozkaz władzy Zgrupowania - staje się czasami kimś, kogo uznać można za posłańca.

SZPION
DYWERSANT
DONOSICIEL
TAJNIAK
KABEL

Niańka [100HP | 150 postów | ∞/na stado] - Osobnik, które powoływaniem jest prowadzenie młodych ku świetlanej przyszłości! Lubi on przebywać wśród malutkich istot, które skacząc wszędzie dookoła wszystko rozwalają wyprowadzając nas z równowagi... Nie mniej jednak nie są mu straszne rozrabiaki, lubi uczyć i opiekować się młodszymi.

Artysta [100HP | 150 postów | ∞/na stado] - Jest to osobnik obdarzony niezwykłymi zdolnościami artystycznymi, które niejednego potrafią zachwycić oraz oczarować. Dzieli się na:
- Malarz - to osobnik skupiający się na ołówku, pędzlu, farbach, graficie. Dzięki prostemu narzędziu, które dostaje po ukończeniu testu zdolny jest do ożywienia postaci z jednego obrazu na raz na krótki okres czasu /w walkach i fabule od trzech do pięciu postów/.
- Rzeźbiarz - to osobnik, który zdolny jest wykuć z kamienia, drewna oraz innych materiałów praktycznie wszystko. Dzięki dłutu, który dostaje na koniec testu może ożywić na raz jeden posąg na krótki okres czasu /w walcach i fabule od trzech do pięciu postów/.
Uwaga! Kiedy dokonuje się 'ożywienia' w poście, nie można w tym czasie dokonać już tego w innym miejscu!

Łowca [100HP | 150 postów | ∞/na stado] - Łowcy zapewniają stadu pożywienie, polują dla niego. Są to zazwyczaj osobniki szybkie i dość silne, by powalić zwierzę. Inteligentne i wytrwałe. Podlegają pośrednio Przywódcy Łowców a przez niego Dowództwu. Dodatkowo posiada on niezwykłe powonienie, które pozwala mu wytropić zwierzynę. Jest doskonałym poszukiwaczem.

MYŚLIWY
POLUJE
TRAPER
STRZELEC
KŁUSOWNIK
DRAPIEŻNIK


Samiec i Samica Alfa [200HP | 200 postów | 2/na stado] - Są to przywódcy Watahy. W ich obowiązkach należy zarządzanie watahą, trzymanie ich w jedności, prowadzeniu nią. Alfa podejmuje decyzje związane bezpośrednio ze stadem mające na celu jej dobro - zawiązuje pakty i sojusze, wypowiada wojny, łagodzi konflikty itp. W jego geście jest także uaktualniać spis watahy, przyjąć bądź odrzucić nowych członków oraz przeprowadzić nauki. Para przywódcza to najczęściej partnerzy.

Samiec i Samica Beta [200HP | 200 postów | 2/na stado] - Są to najważniejsze osobistości w watasze zaraz po parze przywodzącej - Alfa. W obowiązku bety leży nie tylko zastępowanie swojego alfy w razie jego nieobecności, ale także nadzorowanie Dowódców Wojowników, Łowców itp. Beta - podobnie jak i Alfa oraz Dowódcy różnych profesji - przeprowadza nauki/testy nowych członków watahy. Są to najczęściej partnerzy.

Mag [105HP | 200 postów | 2/na stado] - Najczęściej nieco zwariowany osobnik zajmujący się badaniem nurtów energetycznych ziemi, potrafiący wyłuskać ze swego wewnętrznego rdzenia energię oraz ukształtować ją odpowiednio w zaklęcie dzięki inkantacji. Ekscentryczni, nierzadko dziwni i zbzikowani wytwarzają eliksiry, amulety czy różne artefakty. Zajmują się różnymi dziedzinami, w zależności od wybranej specjalizacji.
Uwaga: osobniki nie posiadające tej rangi nie są w stanie używać jakichkolwiek zaklęć! Bezsensem byłoby zdawanie na Maga, gdyby było inaczej, czyż nie


CZARODZIEJ
SZTUKMISTRZ
MAGIK
CZARUŚ
KUGLARZ

Szaman [105HP | 200 postów | 2/na stado] - Duchowa podpora Stada, osobnik rozmawiający z duchami zmarłych i parający się mistycyzmem. Dzięki swym zdolnościom potrafi wpłynąć na zjawy, jak również demony, a także wypędzić niechciane stwory cienia z ciał wilków bądź nawiedzonych miejsc. Potrafi czerpać moc tak z własnej duszy, jak i z zaświatów oraz żywiołów. Dzięki trzeciemu wariantowi z domieszką pierwszego umie tworzyć totemy, których żywioł odpowiada temu, jaki posiada Szaman. Druga opcja, czerpanie mocy z zaświatów, pomaga przy tworzeniu potężnych amuletów mogących podnieść określone cechy posiadacza. Szamani cechują się mądrością, najczęściej chadzają swymi ścieżkami i nie są szczególnie lubiani w stadzie przez ich iście "koci" styl życia.

KAPŁAN
PASTOR
RABIN

Lekarz [105HP | 200 postów | 2/na stado] - W każdym stadzie znajduje się dwóch Medyków, którzy dbają o to, by inne wilki należące do watahy żyły w dobrym zdrowiu. Są to osobniki inteligentne, znające się świetnie na ziołach, chorobach i leczniczych 'miksturach'. Medyk leczy rany oraz choroby, nie może on odmówić pomocy członkowi ugrupowania, jednak ma takie prawo, jeśli rzecz rozchodzi się o kogoś 'z zewnątrz'. Są to zazwyczaj osobniki o silnej woli i charakterze, stanowiące podporę stada.

ZNACHOR
UZDRAWIACZ
SPECJALISTA
MEDYK
DOKTOREK

Pomocnik Lekarza [105HP | 200 postów | 2/na stado] - Pomocnicy Medyków to ich tzw. 'prawa łapa'. Są szkoleni przez swych opiekunów do zawodu i zajmują ich miejsce, gdy tamci opuszczą już ten świat. Pomocnicy Medyka zajmują się zazwyczaj mniejszymi skaleczeniami i obrażeniami czy też innymi dolegliwościami. Kiedy główny medyk-opiekun uzna, że ich wiedza jest wystarczająca mogą się zajmować poważniejszymi sprawami związanymi z uzdrawianiem.

Dowódcy X [105HP | 200 postów | po 1/na stado]:
- Dowódca Łowców - wilk najbardziej doświadczony w fachu jakim jest polowanie. Silny, gibki i zwinny. Nierzadko posiadający niejakie kocie cechy - bezszelestny chód itp. Za swoje czyny i decyzje odpowiada bezpośrednio przed alfą bądź betą, od nich otrzymuje polecenia i im bezpośrednio podlega. W zakresie jego obowiązków leży polowanie, organizowanie na owe polowania grup, a także opieka nad resztą Łowców i szkolenie nowych wilków, które chcą podążać w tym kierunku.
- Dowódca Szpiegów - Podobnie jak pozostali przywódcy różnych grup, tak i przywódca szpiegów ponosi odpowiedzialność za podlegającą mu grupkę i odpowiada przed alfą. Jest to osobnik najbardziej zaufany watahy, potrafiący błyskawicznie się adaptować, inteligentny, o gładkim języku, znający się na 'wydobywaniu informacji z wrogów' i obeznany we wszelkiego rodzaju zwyczajach.
- Dowódca Wojowników - Wilk najsilniejszy lub najbardziej zasłużony w bojach - niejednokrotnie jedno i drugie - który przewodzi wojownikom watahy i szkoli nowe wilki chętne do objęcia tej rangi.

X Przewodni [110HP | 300 postów | 1/na stado]:
- Szaman Przewodni - Osobnik zajmujący się mistyczną, duchową stroną świata przez niezwykle długi już czas, dzięki czemu dostaje dostęp do różnych, skrytych przed zwykłymi Szamanami zakątkami niematerialnej strony Krainy. Łatwiej przychodzi mu połączenie się z nią, tworzenie żywiołowych totemów, a jego amulety oraz wywary są o wiele silniejsze i bardziej pożyteczne. Szkoli on tych, którzy pragną zostać Szamanami, a także pomaga i nadzoruje te wilki o tej profesji, które są w jego stadzie. Warto dodać, że często posiada on Opiekuna - o wyglądzie ducha-zwierzęcia odzwierciedlającego jego charakter - który wspomaga go i chroni przed niebezpieczeństwami.
- Mag Przewodni - Wilk, który osiągnął poziom wyższy od Mistrza i ma na swym koncie długą praktykę związaną z zaklęciami oraz badaniem nurtów energetycznych ziemi. Posiada lepszą kontrolę od zwykłych Magów, jego rdzeń jest bardziej rozwinięty, a czary potężniejsze oraz dłużej trwające. Posiada dostęp do zakazanych ksiąg, pradawnej wiedzy, jak również łatwiej mu korzystać z naturalnych zasobów magicznych. Na barkach jego spoczywa dbanie o Magów swego stada, pomaganie im oraz szkolenie adeptów chętnych na tę profesję. Nie należy zapomnieć o tym, iż po osiągnięciu tej pozycji, wilk takowy jest w stanie stworzyć sobie Strażnika - bestię-hybrydę (trzech zwierząt) zrodzoną z dziedzin, w których specjalizuje się Mag i będące dla niego swoistym obrońcą i sługą.

Władca Świata Zmarłych i Dusz [0HP | 350 postów | 1/na KRAINĘ!] - Osobnik, który umarł dawno temu. Włada on wszystkimi martwymi duszami w krainie, jak również zapewnia im spokojne życie pozagrobowe. Warto dodać, że jest bardzo rzadko widywany.


Demon [110HP | 350 postów | 1/na stado] - Bardzo specyficzny osobnik, który jeszcze przed opętaniem wyróżnia się wśród innych swoim często dziwnym i psychicznym charakterem. Opętany jest przez duszę, która czyni z niego krwiożerczego morderce, budzącego postrach wśród wilków. Nieprzewidywalny, sprytny, inteligentny i do tego okrutny w swej żądzy. Często wygląd takich osobników się zmienia, czy to ich sierść staje się lepką cieczą, czy też może dziwna mgła płynąca z ich ślepi - wszystko zależy od złego demona, który ich opętał.
Uwaga: Opętanie rozgrywa się fabularnie!

SYN CIEMNOŚCI
KOLOS
MOLOCH
POTWÓR
MONSTRUM

Upiór [110HP | 350 postów | 1/na stado] - Jest to coś pomiędzy Demonem a Duchem. Różnica jest taka, że osobnik ów nie musi być wcale dziwny, psychiczny bądź też wyróżniający się aby zostać opętanym przez złego ducha. Często zmienia się jego wygląd po opętaniu, jednak nie w takiej formie jak u Demona. Sprawia on wrażenie bardziej opętanego niż krwiożerczego w swoim jestestwie. Osobnik z chwilą opętania nie należy do żadnego z ugrupowań, staje się z założenia wygnańcem, w trosce o bezpieczeństwo członków stada.
Uwaga: Opętanie rozgrywa się fabularnie!

UROJENIE
ZMORA
MARA
WIDMO
ZŁUDZENIE

Zombie [0HP | 0 postów | ∞/na stado] - Osobnik, który umarł i zmartwychwstał. Niektóre ciała gniją, inne nie. Dokładny podział. Istnieje "termin ważności" ciała. Im później do niego powróci duch, w tym gorszym stanie będzie jego ciało. Umowne etapy rozkładu, do których należy stosować się w fabule:
1. Tydzień - ślinotok, zapach zgnilizny;
2. tydzień- jak wyżej + nieodczuwanie bólu;
3. tydzień - jw + nieco nadszarpnięte ciało;
1. miesiąc - jw + widoczne niektóre kości;
1. miesiąc 2 tygodnie - jw+ nieodczuwanie dotyku, smaku, ani zapachu;
2 miesiące - szkielet z resztkami ciała;

Kościotrup [0HP | 0 postów | ∞/na stado] - Osobnik, który umarł i ożył, jednak był po za ciałem ponad trzy miesiące i nie posiada normalnego ciała, a jedynie jego szkielet.

Hybryda [105HP | 400 | ∞/na stado] - Jest to stworzenie, które powstało poprzez połączenie ciał oraz dusz dwóch lub więcej organizmów. Zazwyczaj dzieje tak przy magicznych rytuałach, a w rzadszych sytuacjach poprzez Jezioro Zmian. Zarówno zewnętrzne, materialne powłoki, jak i mentalności zostają scalone w jedno, dzięki czemu właśnie powstaje krzyżówka genetyczna, nietypowa istota zazwyczaj potępiana przez inne osobniki.

Latający Wilk [100HP | 150 postów | 2/na stado] - Wilk potrafiący latać.

KAMIKADZE
LOTNIK
SZYBOWNIK

Wieczny Dzieciak [90HP | 0 postów | ∞/na stado] - Osobnik, który przez jakieś wydarzenie bądź wrodzoną wadę pozostaje szczeniakiem do końca swoich dni. były Przywódca którejś z grup lub były alfa/beta.



























Zdawanie odbywa się zawsze w tym samym miejscu - góry smoków (link) http://www.wolfeslive2.4ra.pl/viewtopic.php?id=63


Jakie założenie masz? Proste-
Walczyć i wygrywać
Dumę w sercu masz bo chcesz-
Walczyć i wygrywać

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Adminostracja postanowiła sprawdzać forum dwa razy naiesiąc. 15 i 28. Proszę o ostrożność i przeczytanie regulaminu

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
maluchy-270 - pawelsmiec - smswobodna - lifebossrpg - zabytkomaniacy